Do pobrania

PXD

E-book
„Metodologia Patient Experience Design jako narzędzie badania opinii pacjentów”

Badanie opinii pacjentów jest coraz częściej stosowaną metodą oceny kluczowych aspektów funkcjonowania ochrony zdrowia. Jest warunkiem rozwijania opieki skoncentrowanej na pacjencie oraz nieodzownym elementem programów poprawy jakości. Zapraszamy do zapoznania się z naszą metodologią.

Oferujemy również prowadzenie w szpitalach ciągłego monitorowania doświadczeń pacjentów w oparciu o naszą metodologię.

Dowiedz się więcej…

Raport
„Szpitalne projekty poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia”

W grudniu 2017 roku firma Next Medica przy współpracy ze Stowarzyszeniem Higieny Lecznictwa, Fundacją Instytut Profilaktyki Zakażeń oraz Polskim Towarzystwem Medycyny Ubezpieczeniowej przeprowadziła badanie i opracowała raport, w którym ocenia metody prowadzenia przez szpitale projektów poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia. W badaniu, w którym wypełniano ankiety uczestniczyło 234 pracowników szpitali, z których prawie 60% pracowało w szpitalu ponad 10 lat. 18% badanych pracowało od 5 do 10 lat, 9% od 3 do 5 lat, a nowych pracowników pracujących poniżej 3 lat było 14%. Wśród odpowiadających na pytania były 72. osoby reprezentujące kadrę kierowniczą, 90 osób personelu medycznego oraz 72. specjalistów ds. jakości.

Zachęcamy do zapoznawania się z raportem.