Wsparcie psychologiczne dla personelu placówek medycznych

Szanowni Państwo,

Chcemy zaoferować wszystkim pracownikom Państwa placówki leczniczej bezpłatne wsparcie psychologiczne. Pisząc wszystkim mamy na myśli lekarzy, pielęgniarki, położne, ratowników, fizjoterapeutów, opiekunów medycznych, opiekunów seniorów w domach pomocy i hospicjach oraz pozostały personel placówki. Dzisiaj Wasza praca jest szczególnie ważna i szczególnie trudna. Mimo nieustannie zmieniającej się sytuacji, stresu oraz niewyobrażalnego obciążenia, stoicie na posterunku, opiekujecie się pacjentami, walczycie o ich zdrowie, o zdrowie nas wszystkich. Prowadząc szkolenia „Lecz ból” oraz „Dobre relacje z pacjentem” mieliśmy okazję poznać specyfikę Państwa pracy i obowiązków, które wypełniacie każdego dnia. Zdajemy sobie sprawę, że obecny kryzys stawiają przed Państwem ogromne i nieznane wcześniej wyzwania. Dlatego, wykorzystując wiedzę oraz umiejętności naszych ekspertów – tworzących Ośrodek Psychoterapii “Psycholodzy Lwowska”, chcemy ułatwić Państwu stawienie im czoła. Do Państwa dyspozycji są doświadczeni psychologowie – psychoterapeuci współpracujący z naszą firmą. Jesteśmy przekonani, że pomoc w zadbaniu o kondycję psychiczną pomoże Państwu lepiej sprostać wymaganiom tej wyjątkowej sytuacji ale też zadbać o przeciwdziałanie wystąpieniu zespół stresu pourazowego (PTSD).

3 KROKI, ABY UZYSKAĆ DOSTĘP
DO BEZPŁATNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNYCH:

  1. Kontakt przedstawiciela placówki medycznej z firmą Next Medica:
    665-285-300 czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00
    office@nextmedica.pl
  2. Przekazanie placówce medycznej kodu dostępu zapisu na konsultację wraz z plaka-tem w wersji PDF dla pracowników
  3. Zapis pracownika placówki medycznej na konsultację przez stronę https://wsparciepsychologiczne.online/

Poniżej przedstawiamy zasady indywidualnego dostępu pracownika do konsultacji:

  1. Wejście na stronę: https://wsparciepsychologiczne.online/
    i wpisanie otrzymanego kodu w pole „KOD”, a następnie przejście do Formularza Zamówienia Konsultacji.
  2. Wypełnienie Formularza m.in. dokonując wyboru metody udzielenia konsultacji (rozmowa głosowa lub wideorozmowa).
  3. Po wysłaniu formularza otrzymanie potwierdzenie zapisu na konsultację na podany adres e-mail, a w kolejnej wiadomości potwierdzenie terminu i godziny konsultacji z psychologiem.
  4. Psycholog skontaktuje się z pracownikiem i  przeprowadzi konsultację trwającą maksymalnie do 40 minut.
  5. Jeśli zaistnieje potrzeba kolejnej konsultacji z psychologiem, wówczas pracownik powinien ponownie wypełnić formularz na stronie https://wsparciepsychologiczne.online/ korzystając z tego samego kodu.
    UWAGA: Przy kolejnej konsultacji w pole: Podaj temat rozmowy, należy wpisać numer konsultacji oraz imię i nazwisko psychologa, który prowadził wcześniejszą rozmowę z pracownikiem, np.: „Konsultacja 2 – Jan Kowalski

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *