Oferta

Szkolenie dla kadry zarządzającej
(dyrekcja, ordynatorzy, pielęgniarki oddziałowe)

„Kultura placówki leczniczej skoncentrowana na potrzebach pacjenta”

Zapytaj o ofertę

Szkolenie dla kadry ds. jakości
(inspektorzy ds. jakości, zakażeń, bhp, rzecznik praw pacjenta)

„Prowadzenie projektów poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia w oparciu o doświadczenia pacjentów i personelu medycznego”

Zapytaj o ofertę

Szkolenie dla kadry ds. jakości
(inspektorzy ds. jakości, zakażeń, bhp, rzecznik praw pacjenta)

Wdrożenie prowadzenia projektów poprawy jakości w oparciu o metodologię
„Patient Experience Design”

Zakres

  • Szkolenie – „Prowadzenie projektów poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia w oparciu o doświadczenia pacjentów i personelu medycznego”
  • Szkolenie praktyczne – poprowadzenie wybranego projektu poprawy jakości

Zapytaj o ofertę

Audyt placówki leczniczej
„Prowadzenie leczenia skoncentrowanego na potrzebach pacjenta”

CelOcena prowadzonych przez placówkę leczniczą projektów poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia w zakresie relacji z pacjentem, zarządzania zdarzeniami niepożądanymi, komunikacji wewnętrznej, szkoleń personelu oraz metod prowadzenia projektów prawy jakości.

Zapytaj o ofertę

Projekty prowadzone przez Next Medica

Prowadzimy projekty stałe projekty poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia w zakresie:

  • Leczenia bólu ostrego i przewlekłego
  • Budowania dobrych relacji z pacjentami
  • Leczenia masywnych krwotoków

Zapraszamy do indywidualnego udziału personel medyczny a placówką leczniczym gwarantujemy bardzo korzystne ceny przy wykupie szkoleń dla całego personelu.

Więcej informacji w dziale Nasze Projekty

Szkolenia otwarte

Zapraszamy również na organizowane przez nas konferencje i szkolenia.

Więcej informacji w dziale Konferencje